Weer thuis.... - Reisverslag uit Heerle, Nederland van Perry Kempen - WaarBenJij.nu Weer thuis.... - Reisverslag uit Heerle, Nederland van Perry Kempen - WaarBenJij.nu

Weer thuis....

Door: perryenjanine

Blijf op de hoogte en volg Perry

01 September 2010 | Nederland, Heerle

Woensdag 1 september
19 graden Heerle (NL)

Weer thuis!
Na een lange reis terug; maandagmiddag 12 uur Amerikaanse tijd vertrokken en dinsdagavond 21.30 uur Nederlandse tijd weer thuis. Allemaal moe maar voldaan weer tijd voor ons eigen bed, heerlijk!
Vandaag, woensdag, aan het bijkomen van de mooie en indrukwekkende reis.

Allemaal bedankt voor het lezen van ons reisverslag en het sturen van leuke berichtjes; wij vonden het in ieder geval een leuk medium om te communiceren.

Waar de reis volgend jaar heen gaat?
Geen idee, maar misschien hebben we jullie op ideeën gebracht en kunnen we de volgende keer met jullie meelezen op jullie vakantie!

Als afsluitende foto de “beroemde” Horse Shoe Bent”: een strakke meander in de Colorado nabij Page (je weet wel, waar het zo enorm warm was).

Groeten van Perry, Janine, Daan en Iris

• 01 September 2010 - 14:14

Margaret:

Welkom thuis weer in ons kikkerlandje!
    tot snel!!

• 01 September 2010 - 15:05

Will En Lia:

Jullie hebben een enerverende reis gehad, het was heel leuk om jullie te volgen en om mee te genieten.
    Tot ziens
    Will en Lia